Hide Away


Åh miwhhiihhi jag är så lycklig - besöksrekord idag! Kanske inte låter mycket i era öron men vi har haft hela 104 besökare idag! Wihoo! Grejen är den att det känns som om "Vadå vill någon läsa om vårat tråkiga liv? Va?", förstår ni? Men lalalala nu är jag glad, problemen försvann för en stund haha. Ska hinna duscha imorgon innan jag springer iväg till den åh så älskade skolan också. Tur att man har alla snyggingar där som man umgås med!

Hahah Amanda är alltid så jäkla klockren..! Nu ska jag följa hennes exempel och gå och lägga mig, puss godnatt hejhej hemskt mycket hej!

Kommentarer
Postat av: JONNA

alltid lika roligt med besöksrekord! :>

2009-10-05 @ 15:48:38
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback