In My Heart


All my life - Krezip

Tjeenare, är jättetrött så det blir lite kort om dagen bara. Efter skolan åkte jag till Angelicas skola och hälsade på en stund eftersom jag slutade tidigare än henne. Sen åkte vi två in till stan och hämtade min kära skinnjacka på hittegodsavdelningen inne i stan. Angelica köpte ett linne och smycken också innan vi åkte hemåt. Hela min familj var borta så jag fick laga middag till mig själv lite snabbt och sen åkte jag till gymmet med Julia. Körde ett pass som heter funktionell-core och det var skitjobbigt. Har aldrig skakat så mycket i hela mitt liv, trodde allvarligt att det var något fel på mig ett tag där. Har ju kvar träningsvärken ifrån boxningen igår + ny idag = kommer inte kunna gå imorgon. Det jobbiga är att jag har boxning direkt på morgonen imorgon på idrotten, men jajaa jag överlever nog. Nu går ögonen i kors här, så ska upp och försöka sova lite grann. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback