Just Scream

Gårkvällen var riktigt lyckad med nästan alla mina älskade vänner! Det är ni som gör att jag orkar allt. Det var popcorn som täckte hela golvsytan så det var bara att börja städa inatt och sen fortsatte vi imorse... Nu är det fint här hemma, och pappa håller även på att tapetsera om i hallen.
Just nu håller jag och Ida på och fixar oss inför kvällen då vi ska kolla på fotboll hemma hos våran underbara Charlie. Kommer bli asnajjs! Men vi hörs imorgon, tudeluuu!

update; för det första så var vi hemma hos Balle och kollade på första halvlek där, sen fick vi skjuts till Charlie av mamma. Vi hann komma in och ta av oss skorna och jackorna innan alla var tvungna att gå, så vi ringde tillbaka min supersnälla mamma som kom och hämtade upp oss igen och skjutsade oss tillbaka till min käre granne. Där kollade vi klart på fotbollen och sen var vi även tvunga att gå därifrån eftersom att han och Emma skulle hem till henne. Så jag, Jakie the man och Alkolisten aka Rasmus gick hem till mig och kollade på film. Vi hade det väldigt trevligt he-he, lite småflumm sådär...

 


Kommentarer
Postat av: Keia

Känner ju att jag var GRYM fotograf! hhaah

<3

2009-10-10 @ 18:54:36
URL: http://keiaa.blogg.se/
Postat av: jennifer

umgås du med rasmus vellonen?

2009-10-11 @ 22:46:30

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback