Love It



Hooola, är allt bra med er? Själv så är jag alldeles för trött och sitter med min kära klass i biblioteket och väntar på att vi ska börja. Vi ska gå igenom källkritik i en timme och fyrtiofem minuter, grääjt...
Sen efter skola ska jag vara Jacobs bitch och gå och köpa ett ämnesblock till honom och sen ska jag hem till honom tror jag (?) och sen ska jag tigga till mig lite hjälp med matten eftersom att vi har ett stort prov imorgon i algerbra som vi håller på med just nu.
Imorse kom jag fyrtio minuter för tidigt till skolan... Roligt - eller inte. Så jag la mig ner på bänken vid skåpen och lyssnade på musik på högsta volym och drack lite redbull. Sen kom Johan och skrämde livet av mig, fyfan för dig! Haha. Han, jag och Erik satt och pratade när jag plösligt såg SNÖFLINGOR! Uschabuscha, visserligen så älskar jag snö men det är ju bara oktober!
Skolan är nästan tom idag eftersom att nästintill hela skolan har hemstudiedag... Jaja nu börjar allt snart, hörs väl senare tror jag. Pusspusspuss, och jag hälsar så mycket till min käääre vän Viktor att jag hoppas att han har det skönt hemma haha ;)


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback