On Da Buss


God dagens, hur står det till? *lyffter av mig hatten och bockar* (har iofs ingen hatt på mig, och jag är ju tjej så borde kanske egentligen niga.. men aja, det där är detaljer.) Är på väg uppåt i landet, Härnösand närmare bestämt. Är det inte typ stencoolt att medans jag skriver det här inlägget rör jag mig sakta men säkert uppåt hela tiden, huuuh? Ascoolt. Det var iaf nästan ett år sen jag var där sist så nu när jag sa att jag tänkte komma upp och hälsa på, hoppade farmor jämfota av förtjusning. Min lilla farmor är för söt hon! Hon vet att både jag och min lillalillalilla bror älskar henne kalops och vet ni? När pappa ringde till henne igår för att kolla läget bara berättade hon att hon redan hade förberett kalops så det skulle vara färdigt så fort vi kom upp. Hiihih man blir ju lite rörd, tår i ögat. Förlåt är ruggigt trött och då blir jag dum i huvudet, det har både amanda och emilia fått bevittna. Vet inte riktigt vad det var för fel på mig igår, men humöret går ju upp och det går ner. Har ingen aning om vad jag egentligen skriver för fingrarna liksom bara går utav sig själva, blajblajblaj. Hade faktiskt tänkt att vara lite seriös för en gång skull, visa att jag faktiskt är kapabel till att skriva ett allvarligare inlägg än en tre-åring kan. Men tyvärr mina vänner verkar det fullt omöjligt. Juste jag sitter ju på bussen, fan det har jag kanske redan sagt. Men det är iaf sådär lagom segt kan jag meddela er där ute. Tim sprang på bussen så att vi lyckades faktiskt få platserna längst fram, jippie. Så halvligger med fötterna emot rutan, som för övrigt är iskall men det var en annan femma. Att sitta stilla på en buss i sex timmar är inte det lättaste ska ni veta, man blir riktigt rastlös och så är det tråkigt också... Men tur att jag har både datorn och mobilen iaf, det gör livet lite lättare att leva. hejhopp gummisnopp.



Kommentarer
Postat av: julia

sv.jaaaaa :D skönt att vara ifrån skolan ett tag :)

hahaa tack :) yes! kramkram!<3

2009-10-24 @ 09:29:04
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är sex timmar, när man som Oliver och gänget ska åka 16 timmar i en liten buss. Då kanske sex timmar känns lite bättre ;D Ha de jätte bra! Du har chansen att bara vila upp dej! Kram

2009-10-25 @ 13:56:39

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback