So Fine


världen bästa Katti, love ya!

Yoooo broos!
(min favorit hälsningsfras)
Vad händer ute i Sverige då? Själv är jag borta på feeest, men tänkte bara höra av mig och meddela att vi även lever idag, tro det eller ej!
Det är lite trevligt folk här, lovely. Kattigatti är lite blyyyg, men nu har hon börjat prata med lite folk miwhiihih.

Idag var vi ju som sagt hos Victoria och fikade med flickorna. Det var superdupermysigt och vi fick hembakta bullar och en kladdkaka, muums vad gott! Tack mina hjärtan för en härlig dag med mycket skratt! Carolina kom som vanligt med smarta kommentarer som "Kan en penis gå av?" och "JAG ÄR INTE RASIST!", okej internt nu men hahahah fyfan vad kul det var!

Nu ska jag slita mig från datorn, men hoppas att ni har en undebar kväll!

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha det låter precis som samma gamla vanliga carolina! ;D

2009-10-18 @ 02:14:53
URL: http://jevenholt.blogg.se/
Postat av: becki

haha jaa de va riktigt trevligt :D tack själv!! :):) <3

2009-10-18 @ 12:16:34
URL: http://rebeckaheumann.blogg.se/
Postat av: carolina den coola!

HAHAHAHAH, penis, hehe mummms....

nej men ja vill fortfarande ha mer fakta om de asså!

puss på dig!!!

2009-10-18 @ 12:55:49

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback