Sweet sixteen


Emilia, Stella och jag ♥

yoooo broooo's! Bussen går 19 över och det är väääligt snart, men en liten nisse sa åt mig på skarpen att skriva ett inlägg innan jag gick. Såå, här är inlägget. Min och Emilias söta lilla klasskamrat blir stor imorgon, hela 16 bananer. Så vi ska hem till henne och fira detta med kalas. Det ska blir väldans trevligt att träffa hennes andra vänner också! Det regnar ute och det gör ju allt så väldigt jobbigt, allt blir blött och äckligt. Fyyyfarfar för vädergudarna. Nejmen ajaj nu börjar klockan bli alldeles för mycket, måste hinna packa min väska också. Ni får ha en dundersuperdubermega trevligt kväll gott folk, så hörs vi! Ha ett bra liv.


Kommentarer
Postat av: stella

ni är sötast! :) <333

2009-10-04 @ 19:40:50

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback