Done My Best


Jag har köpt mig en pälsmössa (fejk såklart!) från MQ för endast 149 kr. Me like hihi!


Idag efter skolan gick jag, Johan, Carolina och Elin och satte oss på fiket på hörnet i centrum och fikade. Åt världens godaste kanelbulle, helt klart värd 17 kr! Sen åkte jag till Tumba där jag mötte upp min kära mor för att åka in till hufvudstaden. Där knallade vi runt och kollade i massor med butiker och jag köpte fyra (sex hahahah men ska dela två stycken med bror min) armband, en typ glansig tröj-jacka, en stickad tröja, en bh och matchande trosor, två par skor och en pälsmössa som ni ser på bilden haha. Nu är mina behov stillade... Eller inte, såg så jäkla mycket snygga saker ute på stan! Just ja, när vi gick förbi JC på sveavägen så hade ett band spelning inne i butiken, Midnight Scraper hette dem. Så jävla coolt, och sjukt bra musik var det också! Imorgon eller på söndag ska jag bege mig till Skärholmen och kolla på en jacka inne på Vila som jag blev helt förälskad i, men som tyvärr bara fanns i M i den butiken vi var i och det blev för långt i ärmarna så jag kunde inte köpa den, och sen en sådan där halsduk utan ändar. Måste verkligen ha minst en sån, de verkar så mysiga! Men nu ska jag tvätta bort sminket, ta ur linserna och bänka upp med chips, cola och en bra film för jag är helt död... Skulle ha varit med Jakie och Marcus idag, men det blev tyvärr inte så men vi tar igen det på söndag hahah fyfan... Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Singman

vilken söt bild!!

2009-09-19 @ 13:51:08
Postat av: E M I L I A

SV; Tack Mimmi, vad gullig du är!

2009-09-19 @ 15:21:37
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Tina

Puss maja gräddnos!

2009-09-20 @ 01:55:00

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback