My Destiny


Anton, jag, Matti, Henke och Emilia på friluftsdagen


Nejmen hejsan, hade nästan glömt bort att jag faktiskt har en blogg att skriva i. Ber tusen gånger om ursäkt för att jag har uppdaterat så dåligt, vi är ju faktiskt två som driver den här bloggen.. inte bara Emilia. Har hänt en massa sen jag skrev senast så vet inte riktigt vart jag ska börja men tycker att vi struntar i alla dagar som gått och hoppar fram till igår. Jag och Angelica vaknade upp hemma hos mig vig åtta (!) och kunde inte somna om så vi låg kvar i sängen och satte på "a walk to remember". Den filmen är ganska gammal men det var första gången jag såg den och måste erkänna att jag blev helt kär i den filmen. Verkligen en typiskt ida-film. Angelica sa något om att det var samma som har gjort The notbook så då är det ju inte så konstigt att den var så bra. När klockan hade blivit lite mer lagom mycket gick vi upp och åt frukost och efter det gick Angelica hem. Jag gjorde iordning mig lite snabbt och sen åkte jag, Emma och pappa till närakuten i huddinge för både mamma och farmor tvingade mig att åka dit. Det var inte så mycket folk där så det gick ganska snabbt och efter det åkte vi till apoteket och köpte pencelin som jag ska ta tre gånger om dagen i fem dagar nu. Jag har väldigt svårt att svälja tabletter så den hinner lösas upp i munnen innan jag har fått i mig den och dom här tabletterna är det vidrigaste jag någonsin har smakat, fyfarfar. Men sen släppte pappa av mig och Emma på IKEA så vi gick runt där i flera timmar och tittade på saker till mitt rum. Det var lite svårt för visste inte riktigt vad jag letade efter men hittade en del saker så ska tillbaka någon gång i veckan. Blev inbjuden på middag hos Emma så vi åkte direkt ifrån IKEA hem till henne och sen bytte vi om till pyjamas och gick hem till Angelica. Förutom mig och Emma var det Angelica (såklart), Emilia, Amanda, Josefine och Julia. Det var en riktigt mysigkväll och pyjamasparty är mys! Juste, Josefine och Emma slingade mitt hår igår kväll också så är ännu ljusare nu! :DDD Det var riktigt jobbigt att gå upp imorse för det känns som att jag aldrig är utvilad :(. Men åkte och jobbade 11-14.30 och nu har jag precis ätit lunch, kyckling med cashewnötter och ris och det är uuunderbart gott! Nu ska jag försöka plugga lite matte för jag har prov imorgon och jag kan nada och lite senare ska jag ut på äventyr med Angelica!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback