Tufftuff


Jag och Katti på fridluftsdagen

Fikan i Södertälje var asmysig och vi pratade om allt möjligt och när vi två timmar senare gick ut ifrån Kaffetratten började det regna lite grann. Men sen började det hagla och i vanliga fall gör det de i typ 30 sek och sen slutar det. Men det var helt crazy bananas och haglade attans mycket, trodde att taket skulle braka sönder..eller nästan iaf. Efter ett tag lugnade det ner sig iaf och vi kom tillslut på tåget. På tåget hände en lite smårolig sak..

Det var helt knäpptyst på tåget och i "fyran" brevid mig och Amanda sitter det en tjej och pratar i telefon.
Tjejen: '"..Jomen jag skulle vilja se den där nya filmen med Cameron Diaz..öhhm jaa du vet.. Syster någoting heter den ju.. Vi är systrar..Min syster.."

Jag och Amanda sitter och tjuvlyssnar lite halvt (läs= helt) och låtsasfunderar på vad filmen kan heta. Plötsligt lyser Amanda upp och teaterviskar "Allt om min syster!" och jag "jahaa"-ar lite tyst. Då vänder sig tjejen om:

Tjejen: "Ursäkta, visste ni vad filmen hette?"
Amanda (märkbart generad): Eh, jo, "Allt om min syster"...
Tjejen: "Ja juste, tack!"

Tjejen pratar obemärkt vidare, jag börjar fnissa tyst och Amanda ser ut att vilja sjunka genom jorden...


Kommentarer
Postat av: FEBB

har du läst den sen dess? :O oh gosh! littlemisslouise.blogg.se? :P

2009-09-24 @ 21:44:59
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Keia

(to thaa emilia, hihii) VADÅ FIN? hahahah :D bekvämt är rätt ord. Hihihi :)



smeXXXX är rätt ord... Gosh, snyggaste killen jag sätt, nästan. Hahaha.

Får fan ta och visa dig någon gång, haha. :D <3333333

2009-09-24 @ 21:45:57
URL: http://keiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback