Falling


I don't know but I think I maybe fallin' for you


Yo bros...
Jag kan ju inleda inlägget med att jag har huvuvärk. Kul va? Efter bara en dag utan bloggning så har huvudet snurrat med massor av idéer till inlägg... Helt sjukt! Och nu när jag väl ska skriva något av dem så är de puts väck borta. Wohoo, ännu mer kul. Samhällsprov imorgon, men tydligen ska det inte vara så svårt enligt en klasskamrat som gjorde det idag - och han började plugga igår kväll... Hmm, verkar som om vi stressat upp oss i onödan? Men vi får se hur det går, känns som om det inte kommer gå så värst bra trots att jag har pluggat ganska rejält mycket den här gången. Det ska också vara brandlarm denna veckan, och än så länge har det inte varit något så det kommer ju troligtvis imorgon. Härligt... Hoppas att det blir det efter att vi har slutat! För vi har liksom bara två lektioner imorgon, så man vill ju helst genomlida dem och sen få gå hem.
Har inte den blekaste om vad som ska hända i helgen. Suck orkar inte med en seg helg till! Men jag ska nog vara med grabbarna grus imorgon I hope. Sen ja, sen får vi helt enkelt se vad livet för med sig för äventyr. Ha det gött!

åh lyssna på texten till låten, den är så... ja.

p.s. Mikaela är en underbar kvinna som förtjänar allt det bästa! PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback