Fina du


Amanda

Godmorgon, hoppas att alla sovit gott! Jag hade inte en speciellt rolig kväll igår, var tvungen att sitta och plugga hela kvällen till mitt demokratiprov som jag har imorgon. Det är väldigt mycket man ska lära sig och det är ganska svårt eftersom det är så otroligt tråkigt, but I will do my best. Min nya favorit nu på morgonen har blivit nyponsoppa med mandelbiskvier, det är sketa gott. Idag är en braaaa dag för just idag får jag sluta äta min penicillin. Kommer inte sakna den för den var så gryyymt äcklig. Eftersom att jag har svårt att svälja tabletter måste jag dela den lilla tabletten i fem bitar och när jag försökte svälja dom med vatten hann dom ju lösas upp i munnen.. Men blääblää det är borta nu. En annan rolig sak som händer idag är att efter skolan ska jag åka till södertälje och fika med min söta Amanda. Hon ska hjälpa mig med demokratin också men det kommer bli mys hon är så gullig min lilla sötrumpa.


Kommentarer
Postat av: FEBB

gud hon är aslik en tjej som gick på min språkresa!! har hon en syster som heter filippa? okej stor chans haha :P



ja det hade jag.. vafan.. littlemisslouise.blogg.se! shit gud haha aslängesen.



och tittat igenom er blogg, asså det verkligen lyser om er. ni ser så himla lyckliga ut. vänskap är allt, det är så sant!

2009-09-27 @ 00:39:06
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback