Hoping



Åh herregud vad jag älskar poweryoga, det är underbart. Fyfarao vad jag har saknat det!
Seriöst, om ni inte har provat på det så gör det. Jag älskar själva träningsformen, det tränar både kropp och sinne. Och allt är i ett lugnt tempo med härlig musik och mörklagt rum, lovely!

Nu ska jag kolla klart på idol, hoppas på att Eddie och Jon går vidare!

Sen är det sängen, imorgon är det först läkaren och sedan skolfoto. Fy jag är inte taggad inför gruppfotot som alla huddinge gymnasium kommer se!! Gaaah döda mig, och jag har inte ens valt kläder. WHAT TO WEAR!? Får springa ner direkt till rummet och panik prova allt färgglatt som jag har. Hur roligt är det att vara svart på gruppfotot, då syns man ju knappt... Hejsgodnatt!

Kommentarer
Postat av: Bert Karlsson aka Superman

Haha, yoga livar upp både kropp och sinne (y)

2009-09-28 @ 23:03:40
Postat av: Alina

poweryoga e underbart!

2009-09-28 @ 23:05:15
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: FEBB

ÅH NEJ VERKLIGEN INTE, SÅG HEMSK UT! MEN NI ÄR ALLTID FINA :D



ja exakt, en hel del! den är apfin nu :D, och neeee.. sluta kan inte ta åt mig sånt! för jag är 100% säker att det inte stämmer in, haha. men vem snackade jag med, emilia va? :D

2009-09-28 @ 23:05:43
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback