I'm cold (!)


jaa, jag vill typ lägga mig ner och gråta just n :(((((((

Helvetesjävlaotursdag!! Jag åkte direkt ifrån skolan till jobbet och jobbade som vanligt till åtta.. Jag var sjukt hungrig och ville bara hem efter jobbet men visste att det skulle ta minst en och en halv timme och komma hem men det har jag vant mig vid för att det gör det alltid. Men nu när jag och Lina kommer ner till stationen är två tåg inställda pågrund utav broöppning och det tredje tåget är försenat....får sitta på södertälje station i fucking 45 minuter och frusa arslet av mig. Sen när tåget väl kommer tar det typ 15 min till tumba (som vanligt) Jaaaa och sen är det ju bara att sätta sig i tumba och vänta på motherfucking bussen i 25 min. Sen när busshelvetet äntligen kommer är det ju den underbara 736:an som går runt hela vääärlden (typ). Och sen när jag tror att jag snaaart får komma hem åker bussen förbi min hållplats och jag upptäcker det inte förens det är försent.. Får åka upp till Bremora och gå hem.. och vet ni vad? sjäääälvklart spöregnar det! NU är jag ÄÄÄNTLIGEN hemma.. två och en halv timme senare, så in i helvetes trött, har inte ätit något på 10 timmar, har glömt mina läxböcker i skolan så kan inte göra det tills imorgon... jag ääärrr såååå nära på att bara gå och dö... OCH JUSTE ! HAR SKOLFOTO IMORGON OCH MÅSTE GÅ UPP MITT I NATTEN TYP (senast sex) JA DET ÄR SYND OM MIG! RIKTIGT JÄVLA SYND OM MIG!!!  Nu går jag och lägger mig innan jag blir träffad av blixten eller något! Eller justefan..måste duscha först -.-


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback