How Wonderful

Och det känns som jag gett allt jag kan ge, 
ändå har jag inte hittat vad jag letat efter


Det gick tydligen inte att kommentera Let Go och No Comment så jag tog bort dem och gjorde om dem, så nu borde det gå att kommentera! Jag vaknade för en halvtimme sen kanske och har pratat med Oskar om det som hände igår kväll. Tydligen hade det fortsatt lite efter att jag hoppade av bussen... Men alla är okej. Är bara så jävla förbannad på en utav killarna som var bjudna och betedde sig så jävla stört! Fyfan för honom att börja bråka med mina kompisar, det gör man bara inte! Menmen nu släpper vi det där... Idag vet jag inte vad jag ska göra nu på dagen men ska bara ta det lugnt, det behöver jag. Har så jävla ont i halsen idag efter allt skrikande igår usch, det som var påväg bort! Sen ikväll så kommer det bli så jävla kul! Kan inte säga var, men vi ska i alla fall på fest wihoo. Fetaste najjs. Meeen nu ska jag fortsätta att kolla film och prata med Jakie som precis loggade in på msn. See ya.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback