Soulmate ♥


Du ska veta att jag hatar när vi tjaffsar. Jag klarar inte av det och får verkligen abstinens av att inte kunna prata med dig som vanligt... You are the one and only, best friends for ever. Allt blir inte som man vill hela tiden och saker går till på fel sätt. Men vi hittar alltid tillbaka till varandra, spelar ingen roll vad som har hänt. Man kan inte med ord beskriva vad man tycker om sina närmsta vänner, de känslorna går utöver alla ord som finns här i världen. Grejen med oss två är att vi aldrig pratar ut riktigt ordentligt, och det måste vi verkligen börja göra nu hjärtat. Det funkar inte att vi går till andra personer hela tiden och berättar vad som känns fel och sen sårar den andra när den känner sig otillräcklig för att man inte har gått till den istället... Man kan inte få reda på allt hela tiden, men som bästa vänner ska man faktiskt kunna berätta nästintill allt... Jag tänker inte skriva för mycket, för det här är mellan dig och mig och jag vet att vi måste ta oss tid och prata igenom allt det här. Utan ilska och irritationer. Utan med samförstånd. Jag skulle aldrig någonsin kunna gå igenom livet utan min andra hälft. Min tvillingsjäl. Vi avslutar varandras meningar, vi tänker fan exakt likadant. Och vi har upplevt så sjukt mycket tillsammans, vi delar på så mycket underbara minnen tillsammans. Jag älskar dig något enormt, och du bor bokstavligen i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Tina

Det finns en liten bok som heter "Om vänskap-och lite till". Några fina ord som är tänkvärda:



Kom ihåg att vänner är som blommor, de måste vattnas och gödslas.



Vänskap är det enda lim som kan hålla ihop världen.

Många kramar till er båda <3

2009-09-04 @ 18:55:49
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback