Kiss Me


Ja ni... När jag är hemma och sjuk såhär så känns det som om jag borde kunna skriva massor med inlägg, hömm haha men jag kan inte komma på något särskilt att skriva om. Suckelisucksuck.
Ska gå ut i köket och göra lite nytta snart, det vill säga läxor. Kuuuuuuuul. Eller inte. Sen måste jag tydlgen städa rummet eftersom hela tjocka grannskapet tydligen ska hit imorgon på kräftis-skivis. Jag ooorkar inte. Efter det ska jag äta något gött och sen poppa lite pop-corn och lägga mig i sängen och kolla på Moulin Rouge...
Sitter och sms:ar med ****************** och pratar med Angelica på msn. Vännen jag finns alltid här för dig det vet du!
Ikväll ska jag nog vara med Josefine, vi ska ha girls night med pizza och film. Även fast att jag är sjuk. Fast Henke och Jacob skulle kanske höra av sig om de skulle hitta på något... Får kolla med Josefinast vad hon tycker, vi kanske bjuder in pojkarna. Fick ett sms från Johan alldeles nyss, han tyckte att jag skulle spela in ett videoinlägg HAHA! Inte roligt... Han sa även att det var tooomt i skolan utan mig, naaaaaaaaaaaw haha.

Men men nu har jag suttit här för länge, vi hörs älsklingar.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback