All Over Town




Ligger i sängen och lyssnar på när min vän Jacob sjunger All Over Town. Så duktig så är han min älskade vän! Matti och Anton kom och våldgästade mig, trevligttrevligt. Dock har jag en sån otrolig huvud- och magvärk fortfarande. Blir ingen yoga för mig ikväll heller... Alltså usch jag får panik! Måste komma igång igen, har blivit för tjock nu. Får ta och boka in core och kanske ut och springa någon dag. Menmen jag brukar ju lova mig själv hela tiden men sen så tänker man "Men jag måste göra det här, jag tar det imorgon..." och sen blir det samma sak nästa dag och ja ni fattar grejjen. Matti ligger och sover bredvid mig. Anton är vaken. Jag själv borde sova, men jag kan inte. Vet inte, men jag har väldigt svårt att somna då. Nu pratar jag med Romain på Jacobs msn, har fått reda på lite skvaller som jag tyckte lät lite för otroligt för att vara sant. Och det var som tur var inte sant heller, pjuu. Men vi hörs senare, pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Tina

Din förkylning stoppar din träning,Emilia. Så du får vänta ytterligare en vecka :(. Tro aldrig på skvaller, skratta åt det och ta reda på fakta i stället!

2009-09-15 @ 10:42:29
URL: http://[email protected]
Postat av: K!

Emilia du är inte tjock :O du ser helt perfekt ut :) tro inget annat <3

2009-09-18 @ 12:59:12

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback