Klubbland


Träffade Henke i Tumba, vi stod och väntade på ett försenat tåg ett bra tag.

Medans så passade han på att leka fotograf.

Jacob hoppade på i Tullinge med sin inneboende Belgare(?).

Vi bytte till tunnelbanan och åkte sen med båten över till Gröna Lund.

Killarna skulle köpa biljetter (jag hade gröna kortet eftersom att jag köpte det när vi var på Lady GaGa eftersom vi hade tänkt gå på både Måns och Håkan.), så de tog en nummerlapp. Det var 240 nummer kvar till deras tur, så vi gick och åt. När vi kommer ut igen så har det precis passerat deras nummer, snap! Så vi sprang bort till Skansen (min smarta idé) eftersom det var sjukt mycket folk i kön till bankomaten vid Grönan och tog ut pengar och sen ställde vi oss i en specialkö där man bara kunde betala med cash. Äntligen var vi inne!

Träffade på Jacobs kompisar, kommer inte ihåg vad han första heter förlåt, men sen är det Marcus och Ludde.

Wooo, närbild!

Coolingar, såklart.

Sjukt bra, kan inte besrkiva känslan!

Gangster Jacob!

Marcus och Ludde i Årstaberg, höhö.

Jag vet, jag är så söt....


Det var som sagt en underbar kväll med mina två älskade vänner! Wöhööö!

Kommentarer
Postat av: nina

första bilden är ju underbar :D <3

2009-09-07 @ 21:34:17
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback