Allt Jag Har


Hejhejhejhej. Inte orkat med datorn på de senaste dagarna. Facebook, blogg och att läsa bloggar känns överskattat.

Man ser ut att vara 12 år när man inte har smink...

På tal om att se ut som en 12-åring, häromveckan när jag satt på bussen på väg till skolan så kom en tant fram och sa:

Kärringen - Hej vi håller på och gör en undersökning av hur folk upplever den här busslinjen.
Jag - Jaha okej?
Kärringen - Ja och jag undrar om du skulle vilja svara på några frågor? Men man måste vara över 15...
Jag - Jaha men vilken tur att jag är 17 då.
Kärringen - Jaha men då kan du ju göra den! Du kan ju ta det som en komplimang att du ser yngre ut hehe.

VAD I HELVETE?! Jag ville slå henne. Känner mig djupt sårad! Folk brukar fråga om jag är 20 och nu kommer det där tant-äcklet och tror att jag är UNDER 15. What the fuck is up with that?! Och ja jag hade faktiskt smink……

Hähä. Men nu ska jag faktiskt äta. Beestis fyller 17 imorgon. Weeei!♥

Kommentarer
Postat av: Keisss

HAHAHAHAH!! Jag har fått 2 sånna där:

1. "hur gammal är du nu? 13?"

2. "får jag se legg?" , när man köpte redbull på ica. 15 årsgräns. FFS..........

2010-04-24 @ 17:17:45

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback