Follow Through


min älskling vill att jag klipper lugg igen… börjar fundera på det med, men får nog ändå vänta tills i höst.


Det gick awesome hos optikern idag och efter det så gick mamma och jag och fikade på Spaaks, sen begav vi oss till IKEA där jag köpte lite smått och gott. Vi drog oss vidare mot Skärholmen där jag skule hitta något överkast men det fanns såklart inte…… Fick däremot med mig en jättesöt vit stickad tröja modell kort-typ-precis-över-magen, ett halsband och en svart spets bh, mums.

Nu ska jag sova för att orka med morgondagen, ska upp och duscha och raka benen imorgon bitti också…… Kommer vara helt död på kvällen, det kan jag lova. Men kul ska jag ha ändå!

Det är så himla tomt här hemma utan min Robin. ihh saknar honom sjukt nog redan även fast vi sågs senast imorse. ♥

(seg låt däruppe förresten, men värd att vänta på. så jävla grym)


Kommentarer
Postat av: MammaTina

Robin har rätt!Jag har ju sagt det, du är jättesöt i lugg!

Puss <3

2010-04-16 @ 11:29:36

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback