Gång På Gång


"When you are in love you can't fall asleep because reality is better than your dreams." Dr Seuss


heii där. okej min fina helg ska ni få en liten resumé av här.

i fredags var vi och kollade på när sabrin dansade! hon var grym och världens sötaste kille var där och kollade för hennes skull och kom med blommor. hur söt som helst! avslutade kvällen med en bra bok och innan jag somnade ringde min älskling och pratade i någon timme.

igår solade jag och åt glass. kollade början av hv71-dif. sen åkte mor, jag och oliver tills kungens kurva och skärholmen. jag fick med mig ett par leggings med dragkedja på utsidan av benen och en übersöt klänning som kostade 199 kr och dessutom med 20% rabatt. tack mamsigos! HV VANN!! najssss.
på kvällen kom nina och åt middag med oss. jag babblade på som vanligt, det var faktiskt ett halvår sen vi träffades! det var jeeetegosigt och sen så sov snuttan över här! älskar henne mucho mucho. ♥

idag så vaknade vi vid tio-tiden och sprang upp och åt frukost, var starving hähä. sen gick jag ju som sagt ner till strandparken och fikade med beestis och pratade och gosade. sen hem efter någon timme och pluggade engelska, duktig chey nu har jag det ur världen. efter det åt vi hemgjorda, grillade hamburgare, muuums!

så där var min helg i korta drag! och hej jag är en ledsen chey just nu och har pressat dessa låtar sen 15-tiden. adam och philip (och säkert någon mer som jag inte har koll på hähäh) som rappar i de olika låtarna. min älskling sjunger i refrängen på Klagosång, Let Down och Vad Är Kärlek (eller jag tror iaf att det är han i den sista är inte riktigt säker men det låter som honom, rätta mig om jag har fel). Så jävla duktiga pöjkar alltså. ♥


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback