On The Radio

Idag efter skolan så mötte jag upp min pöjk i centrum och vi gick hem till hans far i den underbara solen! Vi fixade deras LP-spelare så har suttit och lyssnat på massor med gamla artister och band på LP-skiva, rätt så tufft faktiskt! Idag fick jag hälsa på lilla Alicia också, så himla sjukt söt bebis så att jag nästan (men bara nästan hihi) dog!

Imorgon är det TVÅ nationella prov i engelska som gäller. Börjar 8.30 när vi i vanliga fall brukar börja 10.30…… Kul. Sen rast i 40 min och sen börjar vår vanliga dag. Sen så avslutar jag dagen med det andra nationella provet och sen till sist har jag utvecklingssamtal…………… Kul. Inte. Sen får älskling komma till skolan igen så åker vi hem till mig och har goskväll eftersom att vi har studiedag på torsdag så vi kan sova huuuur länge vi vill!

Nu är det mat, mamma blir irriterad snart över att jag inte kommer till matbordet såå, ciaociaociao! [sorriii för tråkigt inlägg!]

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback