One Less Lonley Girl

Hela klassen sitter inne på facebook. Haha jävla miffon. Jag själv inkluderad såklart............ Kan få klaga på att det var assssssssssjobbigt att ta sig upp imorse. Liksom när man har världens finaste bredvid sin sida så är det ju så. Men vi tog oss upp och åt frukost och fick skjuts till Tumba. Weei, snelaste mamman i hela veeerlden!♥

Sen var det engelskaprov - det gick hyfsat bra. Tror jag. Sen lunch och jag är proppppmätt. Nu religion och sen matematik, wei kul verkligen. Jag och Marra brukar ändå bara sitta och prata hähä... Skulle ha extra lång lektion idag eftersom att vi bara hade 10 min sist men det kommer jag tyvärr inte hinna med eftersom att jag ska till optikern och sen IKEA och köpa roliga saker till mitt rum.

Nu slutar vi, ha en fortsatt bra dag! hejs.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback