BOWLING















Igår kväll åkte jag, Ida, Amanda, Fanny och Mikaela till Heron City och spelade bowling! Det var jättegosigt och gissa EN gång vem som vann? VAVAVAVAVA?! Jag såklart! Båda gångerna, så jäävla grym!

Sen mötte vi upp min sötnos i Huddinge och så åkte vi två hem till mig och kollade på The Notebook och The Grudge 2, men den sistnämnda hann knappt börja innan jag ville stänga av igen för att det var så jävla läskigt hähä…

Nattmackor klockan fyra på morgonen och somnade vid sex-tiden efter massor med prat och kollande på bilder. Men det var gosigt!

Ikväll ska vi hem till Ida och mysa! Ciao. ♥

Kommentarer
Postat av: May Therese

nydelig header :D

2010-04-10 @ 18:31:07
URL: http://www.maytheresevistvenmoe.blogg.no

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback