Last Saturday


Promenad med Emma, Josefine och Fanny. (även Amanda)

Joss gosade med Irma.

Emma var lika underbart söt som vanligt!

Det var fiiint väder.

ÖVERRASKNINGSSEX!

Emmmmmmaa.

Tummen upp på det.

Ihhh, sol. ♥

Josefine var en leedsen prinsessa hemma hos Matti på kvällen.

Fanny ser ut som ett murveldjur.

Min kusin tycker att hon är tuff.

Axwell är soeet.

Matti hade en fätt k00l keps.

Fanny och jag tyckte något var otroligt roligt tydilgen… Fin min sjal är också.

Tuffa grappar.

Det gick hett till i soffan hela kvällen.

Fanny ser sådär sjukt söt ut.

Och Josefine är sådär sjukt snygg som vanligt.

Kom på att jag hade massor med bilder som jag inte har lagt upp, så nu fick de åka upp här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback