Hero Of War



Aloha! Gårdagen blev kanonkul, helt klart fem toast (trotts vissa omständigheter..). Martina sov över hos mig och vi var uppe med tuppen för vi var tvunga att gå tillbaka till lokalen och städa allting innan kl 10. Men när vi kom ner tll köket hade mamma och pappa redan varit där och fixat allting, så skönt! Det var bara att gå upp och lägga sig igen men ingen av oss kunde somna så vi låg och pratade om kvällen istället. Vid 11 åkte martina hem och strax efter det kom Josefine och Fanny förbi och gosade lite. Jag öppnade mina fiiina pressenter som jag aldrig hann öppna på kvällen. Efter nån timme gick vi ut på prommenad med Emma och efter det åkte vi hem till Fanny och Josefines klasskamraters (Calle och Simon) kompis Lukas. Det var mycket gosigt och vi åt upp tårtan som de hade köpt till mig igår egentligen. Men pågrund av vissa händelser kunde de inte komma igår. Lukas har förövrigt 7 tuppar på sin tomt, mycket intressant! Hoppas att ni antecknar mycket flitigt.

Nu sitter jag i min säng och är härligt ofräsch och pussar på min nya klocka, den är fiiin. Hejsan hoppsan var tiden går fort när man har roligt. Ska upp till Josefine och mysa med henne och Angelica nu. Har precis laddat ner 14 suger så det får bli kvällens underhållning.

Ha det bäst!

 


Kommentarer
Postat av: druvandreeews

tack för igår igen :D<3 och klockan<33333

2010-04-18 @ 00:07:52

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback