Don't You See


Hej. Alla ligger i sina sängar förutom jag. Jag vill också ligga i min säng. Men jag kollar på Roast på Berns där de roastar min eeeeeeelsklingskomiker Johan Glans. Så jävla bäst! Jag vill även få ett sms från Robin. Han är dueem. Elak. Blää. Leedsen. Men han är ändå bra fin ändå min älskade, ack så älskade pojkvän…………… Jag vet inte varför jag ens skriver detta åh så otroligt ointressant och helt onödiga inlägg men jag behöver skriva av mig. Dagbok? Näää gud vad jobbigt. Blogg? Jaaaa gud vad roligt. Jag sa att jag saknade min pojkvän va? Ja jag gjorde väl det… Och förlåt om ni tycker att ja tjatar om honom hela tiden, men det blir lätt så när man är kär :))))))))))))

Nu ska jag snart sova, måste bara prata med fannygos lite mer pusssssss.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback