It's Alive


Osminkad och nyduschad. I know you like it!

Jag hemma nu och jag lever! Kom hem i måndags och sen dess har det varit full rulle så har inte blivit någon blogg tyvärr. Hoppas att inte allt för många av er läsare har tagit självmord för att de inte blivt några inlägg... Men nu är jag tillbaka igen!

Kom ju hem med bussen ifrån Norrland i måndags som sagt. På kvällen då åkte jag in till söder med Angelica och Emma och tittade på Farsan. Angelica sov över här och igår åkte vi två och Johanna in till stan och gjorde allt möjligt. Sen kom Emma och mötte upp oss också. Kändes som att vi åkte runt hela stan! Kan ju iofs bero på att vi faktiskt gjorde det, men jag vet inte jag. På kvällen myste jag med Angelica igen och det slutade med att hon sov över då också.

Det var en rejäl snabbspolning men våra kunder gillar när det går snabbt. Just nu sitter jag och äter min sjukt avancerade lunch som jag gjort helt själv! Rostmackor med stekt ägg och mjölk till. Om någon är sugen på receptet är det bara lämna en kommentar så fixar mästerkoken det. Inga problem. Har precis duschat och följt Angelica hem och det är faktiskt riktigt skönt ute! Men jag har sjukt mycket plugg så tänkte att jag skulle få undan lite idag så att jag slipper sitta på söndag och typ stressa sönder mig själv.

Ikväll ska jag iaf träffa min bästis, vi har inte träffats på typ en vecka!!! Och ja det är jättelänge, vi träffas nästan varje dag annars. Så det ska bli gos, vi har en hel del att prata om som har hänt den senaste veckan hihi.

Men ja det var väl allt, hejhejhej

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har ALDRIG sett en så sött bild. Profilbild ida. Seriöst! :D

2010-04-09 @ 18:12:50

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback