Just The Way You Are

Tjaaaaaa! Blogga var det ja… Fredagen innehöll engelska, historia, samhälle (döddddda mig), lunch och sen webbdesign för min del. Hade typ tjugo minuter utav en och en halv timmes lektion, så slutade 13.05 istället för 14.25 weei. Sen åkte jag hem, segade hela eftermiddagen och sen gick jag ner till Vårsta och mötte upp Fanny för att sedan promenera hem till Emma där vi firade att hon fyllt 17 för cirka en månad sen!

Vi fick kräftor och skinkpaj så det blev som en mini-kräftskiva, möööms! Kvällen var gosig, rolig och innehöll många skratt hähä.
Tack Memmsan!


Idag har jag varit lite halvkrasslig så har legat och kollat på film för det mesta, kuuuul… Men ikväll ska vi hem till tvillingarna så det ska bli roligare. Nu blir det matttttttt, hejs.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback