Number 94

(Tänkte först ta en hej-så-här-ser-jag-ut-idag-bild. Men när Photo Booth kom upp och jag såg mig själv i kameran ändrade jag mig snabbt... Sliten är väl bara förnamnet. Så lät kameran sjunka ner så att man precis missar ansiktet. Oups sicken otur, men så kan det gå.)

Halluuu idag känner jag mig lite som en rugbyspelare i min nya t-shirt ifrån H&M. När jag kom hem med mina sju kassar i torsdags och inte fick in kläderna i garderoben slog det mig att jag har fööör mycket kläder. Så har precis tagit fram ett gäng svarta soppsäckar för här ska rensas. Ut med det gamla och in med det nya eller vad det nu är man säger.

Fast kommer inte hinna så långt för ska iväg och jobba vid fyra men börjar nu iaf så får jag fortsätta när jag kommer hem ikväll.

Som Emilia redan har berättat har den här helgen varit awesome! Men nu är det back on track igen, jobbar måndag, tisdag, onsdag (ledig torsdag), fredag, lördag, söndag. Yes där har ni min vecka, men ska försöka klämma in lite härligt umgänge i de små luckorna där emellan.

Ha det bääääääääst!

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback