Reach For It


ni får se på en otroligt vacker, oredigerad bild från de varmare dagarna utav sommaren.


Kul uppdatering vi har………… Jobbat 9-18 idag, helt slut. Så jäkla tungt att hålla på och bära färgburkar och andra diverse tunga saker, var nästan död när jag kom hem. Vid 22 gick jag ner till Vårsta och mötte upp Fanny (som äntligen har kommit hem från USA), hennes kusin Johanna och Simon. Sen kom Ida och Josefine, vi satt och gosade i Strandparken och lyssnade på musik och pratade. Sen var dem jättttttttesnälla och följde med mig hem, så slapp dö på vägen hem själv i mörkret och skogen liksom.

Imorgon är jag ledig och då ska jag och Ida in till stan för att shoppa, wei är så jävla sugen på det! Har gått och längtat sen förra torsdagen då vi bestämde det. Men tjollahopp nu dör jag på riktigt här, SÖMN var det ja. Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback