More Than Ever



Precis sådär jävla seg som jag ser ut på bilden är jag i verkligheten. Gånger hundra. Idag var det upp vid åtta för att börja jobbet klockan nio och köra ett nio timmars pass (som blev ett åtta timmars då mamma åkte hem en timme tidigare och det var helt dött på jobbet så jag behövdes inte så mycket så att säga).

Min lugg är fortfarande ruffsigt och ostyrig sedan massagen jag fick igår, min rygg fungerar igen. Någorlunda. Ska dit nästa vecka igen. Jag har fortfarande ett stort A på min tumnagel sedan i fredags som egentligen mest ser ut som lite gegg. Jag är trött efter en fullspäckad helg och alltför lite sömn.

Jag går och väntar på något som jag inte vet vad det är. Livet flyter på men just nu vet jag inte så mycket. Jag vet inte vad jag vill, vad jag tycker eller vad jag känner. Jag är helt enkelt förvirrad. Blää.

Ikväll blir SOOOVA. En kompis vill egentligen att jag ska hem till honom men jag orkar verkligen inte åka fram och tillbaka kommunalt. Tar sån tid. Synd att man bor mitt i ingenstans. Jaja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback