Now no one can save my heart

En av många bilder ifrån Lasse's konsert för tre veckor sen

Hejhejhej hemskt mycket hej. Here I'm again, mer död än levande dock... Livet rullar på som vanligt och det händer massor av saker hela tiden. Men att få mina fingrar att skriva ner allt som händer i fina små inlägg verkar tydligen vara alldeles för svårt. Men vaaa ska man goora? Bara tuta och köra! hiihihih.

I morgon är det iaf en fullspäckad dag. Börjar vid åtta-tiden med engelska, sen lite historia och massor med samhälle. Efter det har vi ett stycke lunch och världens längst håltimme på det. Eller okej kanske inte vääärldens längsta men eftersom att jag är den enda som har håltimme då på typ hela skolan kommer det kännas som en evighet. På toppen av det har jag mitt individuella val "mänskligarättigheter". Har ingen aning om vad det är för kurs men tyckte det lät intressant så det ska bli spännande att se. Dessutom är det bara jag, Emrik och Christian som jag vet vilka det är som ska gå den kursen. Sen kände jag inte igen ett enda namn på hela listan, inte ens några bekanta. Men ja, det blir säkert jättebra.

Jag slutar skolan vid halv fyra och då blir det turbofart till Södertälje för börjar jobba vid fyra. Ni som bor här i närheten och har koll på tågen vet att det är omöjligt för mig att hinna. Men har faktiskt fått lov av chefen att komma lite sent. Inte för att det där var något att skryta med kanske men ändå...

Slutar jobba vid åtta och då blir det turbofart igen hem för då ska jag på födelsedagspaaaarteyyy, ontz ontz ontz!

Japp, som ni ser är det inte en lugn stund imorgon (förutom den där jeevla håltimmen då) så behöver all sömn jag kan få. Dags för min kvällsrutin, somna framför några avsnitt av Two and a half men. Natti!

Kommentarer
Postat av: M

Vart jobbar du någonstans? :]

2010-08-30 @ 00:23:33
Postat av: ida

SV: Jag jobbar på Coop i södertälje :)

2010-08-30 @ 16:47:52
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback