jag är kär i bilden av dig.

Hejhejhejhej. Skulle ha skrivit åtminstonde ett inlägg till utöver det andra men självklart så dog internet nästan exakt efter att jag hade publicerat inlägget... Älskar det. Är inne på mammas minidator just nu, verkar som om det bara är min dator som internet spökar på, skumt.


Var i alla fall hemma idag då jag mådde sjukt dåligt imorse när jag vaknade, gick upp och började göra iordning mig men insåg att jag inte skulle orka med dagen så gick och la mig igen. Har i princip legat i fosterställning hela dagen och halvsovit och kollat på någon film på Canal+. Mår bättre nu så får pallra mig iväg till skolan imorgon.

Mamma och jag håller på och gör lussebullar just nu, mums! Ska bara skriva klart här sen ska jag börja rulla dem i fieena former hehe.

Vi hörs kaaanske imorgon, annars så hörs vi av på lördag! Puss ha det beest.

Kommentarer
Postat av: Johan Carls

Fan vad sugen jag blev på lussebullar nu :S hah!

2010-12-04 @ 12:25:53
URL: http://jcarls.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback