ni kan kalla mig general knas

Nä men hörrni. Vad tycker ni? Ska jag skaffa eget eller? Med eget menar jag egen blogg… Känns ju si sådär när Ida aldrig skriver :/ Jaja, säg iaf vad ni tycker om det TACccKKKkk.

Pulkaåkningen eskalerade till världens mulningskrig. Jag känner mig misshandlad, har ont i hela kroppen. Timpa kastade mig som en jävla vante. Har blåmärken på hela benen och till och med sår hahahaha. Jävligt kul var det dock. Värmde oss lite hemma hos Anton med te och pepparkakor som Antons söööpergulliga mamma Sanna fixade till oss.
Idag var det simning i skolan, sen efter det åkte jag in till stan och köpte de allra sista julklapparna på 20 min, fan vad skönt! Mötte upp Ida och Emma för att äta vid tre tiden någon gång, mums. Sen bar det hem till Frunkan för att göra sig iordning då man såg ut som ett jävla mongo osminkad och allt (tack nimo för kommentaren om att jag såg ut som vanligt utan smink…). Och seeeeeen ikväll har jag varit på bio och käkat middag med mina tre krimpolare. Wööäääw. Fett tunga. Vi såg Devil som faktiskt var bra, Timpa som valde dock. En bra sista kväll med hjärtis som åker iväg imorgon natt, usch vill verkligen inte… Har ont i hjärtat redan.
Nä men om man skulle sova kanske... Upp klockan åtta imorgon för kriminologi! Woop woop.

Kommentarer
Postat av: Martina

Svar på frågan, JAAAA! skaffa egen jaoooo! :D åååh mittt hjärta gör ont så mycket jag kommer sakna dig!! <3

2010-12-09 @ 07:41:06
URL: http://superwoman.devote.se
Postat av: emma

om du skaffar egen kommer den iaf vara upöpdaterad varje dag ! ;D då kan jag ta över din plats och blogga med Ida hehehehehehhe

2010-12-10 @ 16:29:52

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback