en helt ny värld


jag, marra och charles hos ida i fredags.

jag och nyman i fredags.

fieena cheyer, charlie och alice.

en jävligt pigg kille den där skinner i lördags.

myran ba hänger.

phätt k00l chey den där martina.

så en lördagskväll ska se ut.

jäävligt viktigt ska ni veta.

"hand mot knä"

"hand mot bröst". hahahahahah lite väl skevt där va.

softboy som sagt.


Här får ni några hemskt vackra bilder från i helgen. Fattar inte hur Nyman lyckades smita undan från kameran hela lördagskvällen dock, får väl förbli ett mysterium. På tal om den sjukt skeva bilden på mig och Skinner (och bilden ovanför också) så körde vi också ett spel som hette Tjejkompass där man skulle göra olika saker, och eh ja…… Kan ju säga att jag inte var det enda offret i alla fall. Haha fyfan.  Jaja det var i alla fall som sagt en grymt bra helg med världens bästa.

Kommentarer
Postat av: Martina

ahhahaha skeva bilder! riktigt standard`:D

2010-12-06 @ 13:38:56
URL: http://superwoman.devote.se
Postat av: Charlie

hahah, varför börjar alla kalla mig charles? jag menar verkligen att ALLA gör det... hehe <3

2010-12-08 @ 14:31:24
URL: http://bitcheswhorules.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback