Like A Star


en söt bild på en söt flicka.

Hallu. Sitter här i min mysiga säng och har klädproblem som vanligt. Vem kom på det här med kläder egentligen? När jag tänker att jag verkligen ska pröva kläder och så, kvällen innan så blir jag bara knäpp i huvudet. Gillar att stressa sönder på morgonen och springa runt som en idijuut och få på sig en blå strumpa och en rosa istället. Det är så det ska vara. Noot.

Ska slänga ner alla kläder som jag har prövat som för tillfället ligger i min säng på golvet istället. Tycker att de passar bättre där.

Hade en liten flicka vid namn Josefine här för ett tag sen som rörde runt lite extra i garderoben. Skyller allt på henne. Ja det gör jag. Det är Josefines fel att jag har kläder överallt och ingenting att ha på mig imorgon. Så får det bli.

Nu ska jag sätt på mig min gosiga pyjamas och krypa ner i sängen och sova djupt. Har sovmorgon imorgon (har det varje onsdag) till halv elva. Tummen upp på det. Har idrott första lektionen och vi ska köra hjärt- och lugnräddning. Vi får väl se hur det går. Sen blir det till att träffa fröken Kjerrman på kvällen. Det blir skojsigt.

Sweet dreams everyone!



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback