Never Happened


plutten och jag.


Hej jag är en väldans trött tjej. Min mobil stängde av sig under natten och alarmet gick inte igång. Gud så härligt.

Så mamma kom nedspringandes och väckte mig vid sju. Jag skyndade mig och stressade för att hinna iväg till skolan i hyfsad tid. Skulle ha gått på spanskan men kom fram till att jag ska sluta på den så kändes lite halvt onödigt…

Så jag stannade hemma nu på morgonen. Ska ta bussen som går 10.10 från Vårsta. Då är det engelska med glosförhör, lunch, religion och sen slutar jag. Resten av klassen har matteprov men jag ska inte göra det.

Sen blir det hem och plugga samhälle - ekonomi. Otroligt pepp.

Kommentarer
Postat av: LINA*

söt header ni ahr

2010-02-11 @ 18:54:22
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback