Perfectly Lonely


Känner att min kreativa sida är på topp just nu, apfult kollage men sådant är livet.

Efter skolan blev det en mysig fika med lilla Angelica och sen fick jag även med mig tre tröjor hem. Det gillar vi. När jag köpte mina stövlar för ett bra tag sen stod det mellan ett par beige i mocka och ett par svarta i skinn (köpte de svarta) Eftersom att båda kostar 1500 så kunde jag bara köpa ett par.. Men nu idag såg jag av en slump mockastövlarna på Eurosko och de var 60% rabatt! Helt perfekt, så ska dit och köpa dem imorgon efter skolan. Mer än så orkar jag inte skriva nu... Ska upp attans tidigt imorgon för måste åka en tidigare buss för jag får absolut inte komma försent till spanskaprovet. Våran spanskalärare har typ mordhotat oss att komma i tid och vill gärna leva lite till.... Så snälla du där uppe, gör så att bussen och tåget kommer i tid!



update: Jag var i skolan 20 min innan vi började medan vår spanskalärare var tio min sen. INTE OKEJ! speciellt inte efter att ha sagt till oss på skarpen..

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hoppas att han bad om ursäkt för att han var sen den här gången!

2010-02-26 @ 22:26:03

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback