Since I Saw You


en av mina favoritbilder som jag fotat.


[snurrigt inlägg men vi gillar't] Heii. Ida och Amanda ligger döda i min säng. Alltså de sover. Mina pluttar. Josefine och Fanny var här förut. Vi hade det gosigt. Åh vad jag har saknat alla oss tillsammans. Det var länge sen.

Jag tvingade dem att kolla på hockeyn, Sverige-Vitryssland för er som har ännu midre koll än mig. Men det var en rolig match. Slutade med 4-2 till Sverige. I OS så är det typ bara hockey i vinterspelen som jag kollar på och basket i sommarspelen. Jaja skit i OS nu förfan. Det enda folk snackar om. Det enda bebbu sysselsätter sig med nu för tiden också. Eh he.

Fanny köpte i alla fall en jättesnygg skidjacka och jag bytte min tröja. Nu är jag nöjd. Jättenöjd. Sen frös jag idag också. Hela dagen. Jättemycket. Kan bero på att jag hade skinnjacka, men är inte riktigt säker………………

Fikade mysigt på Wayne's med kanelbulle och varm choklad med marshmallows. Men det var inte riktigt i detta led händelserna ägde rum med strunt samma.

Sen åkte vi hem. Jag och Fanny handlade mat med mamma och sen åt vi tacos hela familjen och Fanny och Jamal. Gos. Sen kom hela ligan. Skratt. Skratt. Skratt. Skrik. Så låter det från mitt rum när vi är tillsammans. Eller ja. Så låter det i huvudtaget var vi än är tillsammans.

Btw så slutade vi 10.20 idag. En halvtimme tidigare än den tidiga tiden. Så jävla bra.

Donken till lunch ätandes på busshållplatsen i väntan på den jävla bussen som var försenad. Men det var gott. Kastade i mig det så det hann inte bli kallt!

Sen var vi poff bang boom i schuddinge gymnasiet, HGY, och kände oss allmänt mobbade. Som enna jävla offer. Mer än vanligt liksom. Men det var roligt. Lekte i photobooth och ps. Lovley.

Men i alla fall. Kort sagt har det varit en bra dag med bra människor. Och bebbu har slagit sig i huvudet. Jag bara vet det. Väntar på att det ska gå över. Eh he. Fast egentligen vill jag ju inte det. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback