Burn Baby Burn


shnyggshnygga cheyer!

Tjena snygging! Jag är inte snygg. Jag är röd. Inte sådär tomteröd som kan vara lite mysigt utan mer åt kräfta-hållet. Jag är allergisk mot kräfta. Var och invigde solariumet i fullersta today efter skolan med fröken Giraff. Jag brukar inte bränna mig när jag solar..men idag så *pooooff* - red like a tomato med lite fina vita ringar runt ögonen sådär. Hoppas att det går ner till imorgon annars, annars, annars....blir jag oglad!

Men nu är jag iaf strax klar med engelskaläxan. Har bara kvar att skriva om mina ord jag valt ur boken, men det grejar jag för farmor har köpt semlor! Ha ett bra liv nu ska jag fortsätta skriva på min fantastiska läslogg om "Holes"!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback