Vinterns Korta Dagar



Hej alla barn nu är det barnprogram titta nu här vad farbror Frej tar fram.

Eller ja, typ hej.

Idag har jag suttit hemma. Internet var dött så jag har läst lite och sen kollat på Happy Tree Friends och Twilight. Den förstnämna är helt sjuk. Visst jag brukar ha skruvad humor men ibland så går det en aning över gränserna av vad som är roligt och vad som bara är absurt.

Ja okej nu låter jag som en gammal tant. Mitt intag av mat idag har bestått av: spaghetti och köttfärssås, massor med mjölk, vatten och saft, choklad och popcorn. Yummie. Intressant, huh?

Jag och Fanny sitter och diskuterar morgondagens äventyr. Det kommer bli gosigt! Bio + middag, vad kan slå fel?

Och imorgon är våran sista underbara fredag när vi slutar 12.55. På vårterminen kommer vi som sagt sluta 14.25. Jaja man överlever. Hoppas jag.

Jag håller på och blir galen här. Måste. Prata. Med. Rasmus. Blöö.

Det har tagit mig cirkus en timme att skriva detta eftersom att jag har haft avbrott så som att äta middag, msn:at och facebook:at, fy vad illa. But hey, no one matters.

Så. Ja. Jag har väl inte mycket mer att säga. Hejs.

Kommentarer
Postat av: mikaela

KLEMMIS GOES FACEBOOK NÖRDEN HERSELF!!

2010-01-14 @ 20:49:35

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback