Hold My Hand


Min fina kusin

Hade skrivit ett JÄTTEROLIGT inlägg, jaa det var faktiskt sådär extremt roligt att man ramlar av stolen till och med. Menmenmen tack vara blogg.se får ni alla sitta kvar på stolen....och läsa ett helt vanligt och ganska tråkigt inlägg.

Åkte till gymmet direkt efter skolan igår och körde ett lagom hårt pass. Efter dusch och bastu tog jag bussen och mötte min kusin Lina och Engla. Vi åkte hem till dom och åt tacos, dansade med Engla och spelade in lite musik. Det var riktigt kul för både jag och Lina sjunger tydligen i samma tonläge så vi satt och lekte i hennes musikprogram några timmar. Ska nog köpa mig en egen mikrofon så att jag kan sitta hemma och leka lite också!

Idag har jag ju som sagt resursdag vilket innebär att vi är lediga, yeeah! Så när Lina och Engla åkte iväg till jobbet/dagis imorse vid åtta låg jag kvar och sov som en stock i Linas uuuunderbara säng. Gick upp runt 11-12 och åt en stor skål med kalaspuffar. Har inte ätit det på hur långe som helst och nästan glömt bort hur goda de är! Nu på förmiddagen har jag bara legat och degat här i soffan framför tv:n, smsat lite med några söta och även sjungit in lite själv bla halleluja och tears in heaven.

Måste tyvärr slita mig ifrån datorn och börja packa ihop mina saker för att jag ska bege mig till jobbet. Det är lite läskigt för att jag ska jobba på Coop i Rönninge idag för att Alex behövde bli av med sin tid. Jag jobbar ju egentligen i Södertälje så är lite nervös för att jag känner ju ingen där osv. Men Amanda har suttit och berättat hur bra jag är så nu är jag redo att möta världen.

Ni får ha det så bra som det bara går! Och imorgon är det härliga freeeeeeeedag


Kommentarer
Postat av: lina

Du är sååååå duktig lillkusin :) Tears in heaven va tok fiiiiiin <3 gårdagen måste snart göras om :) Pöööööööösssss

2010-01-21 @ 19:57:01
URL: http://miniimies.blogspot.com

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback