Never Seen


här får ni en helt awesome bild på sären dem själva.


Jag kan icke sova. Det suger typ kuk. För jag är jeeeeeeeetetrött.

Idag lyckades jag dra av en lucka i köket. Fyfan vad bra jobbat. Jag skyller på… på… att jag är så jävla stark. Japp så är det gott folk. Emilia a.k.a. Starke Adolf.

Idag var vi i järnfyran samlade. Jag, Ida, Jossefin och Amandda. Det var gos. Riktigt gos faktiskt. Tidigare, alltså innan dess, så gick jag och min fru till Solbo för att sola. Efter att vi hade solat så gick vi in och duschade och bastade och hade lite mini-spaa för oss själva i cirkus två och en halv timme. Det var wunderbart. Ida och jag gick idag ut med att vi gifte oss idag. Det har varit lite hemligt och så men nu var vi redo att visa det för världen. Facebook alltså. Ehm ja.

m,jkhugyftdrfcgvhiuojpoklöknjbhvgtdre45w2wesdxcklijswq234rt6ydklxöxcm,v cxzsxä'sd¨. Ni skulle allt bra vilja veta vad som står där va? Ha! Synd för er, för det får ni inte veta. Blöhööö. *räcker ut tungan*
Jag vet inte. Jag är trött okej? Höll på att somna när gubbarna satt och kollade på Centralskolan men sen blev det ett jävla liv när de skulle gå så då vaknade man ju. Sen var det bara att gå och ta ur linserna och borsta tänderna - då blir man ju fan pigg igen. Kuwl. Jag vet inte varför jag skriver kuwl. Det ser så… kuwl ut. Eh he.

Jag vet inte heller VARFÖR jag skriver denna skiten menmen min blogg, jag bestämmer. Typ. Liksom ingen måste ju läsa det här. Ingen är tvingad. Jag bara skriver av mig för att bli trött. Sen så måste man nödvändigtvis inte publicera men what the hell. Så får det bli. MER PUBLICERING ÅT FOLKET!

Vi såg Marley och jag idag. Jag grät. Så hemskt jävla sorglig. Jag började tänka på andra saker och började gråta åt det. Jag är bra på att gråta tyst. Sen gömde jag mig bakom kudden. Det var gos.

Min mamma ringde mig idag på kvällen. De hade precis ätit middag. Hon berättade att det var ungefär 16 grader ute och att hon tidigare idag hade suttit i bikini. F y f a n vad jag är arg. Jag vill oxå vara utomlands. Skit samma om det bara är runt 20 grader på dagen. Det är fucking varmt om man jämför med -2 grader. Och man kan gå med bara en klänning och sen kofta på det. Sandaler. Klackskor. Men jag är fast i den här helvetes-hålan.

Med all jävla snö.

Jag vill ha vår. Jag vill ha skinnjacka (eller ja, jag har ju det redan nu men vafan jag vill kunna ha skinnjacka UTAN att frysa arslet av mig när jag går ut.). Jag vill kunna gå barbent. Jag vill ha min födelsedag. Jag vill ha min födelsedags-fest. Jag vill ha dig här. Nu. But it aint working like that. Man får liksom invänta det, för det kommer med tiden. Sakta men säkert så kommer det man vill ha tillslut.

Och nu känner jag att det blev jävligt seriöst här.

Jag och Ida vill göra om bloggen. Jag har värsta idén i huvudet. Skitsnyggt ser det ut. I huvudet i alla fall.

Nu blev det jävligt, onödigt långt här också. Så vi avrundar. Låten nedan är Jack Johnsons All At Once. Freakin awesome när man skall sova. Nighty, nighty y'all. Sleep tight. ♥



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback