Get Through The Night


världens finaste amanda, du är bäst & du klarar allt. ♥


Jag insåg precis att jag skrivit två inlägg om facebook idag. Jävligt illa. Svär gör jag hela tiden också. Uschamig. Såna dumheter ska jag försöka skära ner på. Försöka. Imorgon ska jag till sjukgymnasten 09.20. Sen direkt till skolan för att ha idrott 10.30 med fotboll. Herrejesus. Sen ska jag springa efter skolan. Fast nu kom jag ju på att jag inte har några löparskor än jävlaskit. Oj där kom det en groda till. Ouups. Idag insåg jag en sak. Men den insikten fick bara Jossan ta del av. Hon blev arg. Jag med. På mig själv alltså. Men men, life is life and you can't do a damn about it. Eller något? Vi får se vad som händer. Och jag har er som stöttar mig hela tiden. På samma sätt som jag gör för er. Jag säger det igen för det tål verkligen att upprepas, jag har världens bästa bästa vänner. ♥ Nämen guys, godnatt nu svimmar jag. Och jag har kind of butterflies in my stomach. [Rasmus fel att jag snackar engelska med jämna mellanrum, men vi gillar't]


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback