Kom Änglar

Hej bloggen. När jag satt på jobber igår och bläddrade igenom både Aftonbladet och Expressen stod det såklart massor om polischefen Göran Lindberg. Jag måste bara få skriva av mig lite.. Jag förstår att tidningarna vill skriva om det här och Göran är ett sjukt äckel som har gjort allt som de skriver om. Men kan ändå inte låta bli att tycka lite synd om lilla gubben. Det står om honom i varenda tidning och på tv där de både nämner hans namn och visar bild. Jag tycker att det är lite onödigt att hänga ut en person så offentligt även fast de har gjort något dåligt. Nu är hela hans liv förstört. Han kommer ju självklart bli av med sitt jobb inom polisen och kommer nog vara ganska omöjligt för honom att få jobb någon annanstans också. Varför gör man så? Är det så roligt att läsa om att det är värt det? Han är ju lågt ifrån den enda som blivit så uppmärksammad i media också.


Vet inte riktigt var jag ville komma med det här inlägget. Kom nog inte riktigt fram till något och saknar fullständigt poäng kanske. Men media kan verkligen förstöra någons liv... vilken jag inte ens tycker att genomruttna snuskgubbar förtjänar. Pusshej


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback