Genom Eld








webbilder. yummie.


det är varmt ute. riktigt varmt. och ännu varmare här inne. sjukt jävla varmt. ändå envisas jag med att ha täcket över hela mig. det blir inte mycket bloggning nu för tiden när man lever sommarens glada dagar. men det är så det är och får vara. även fast att jag skulle vilja uppdatera mer men har ändå inte riktigt den där lusten att smita till datorn för att skriva ett blogginlägg om vad jag gör istället för att bara uppleva stunden. det får helt enkelt komma som det kommer.

de senaste två dagarna sen jag hörde av mig har jag gjort följande:
firat amanda som fyllde 17 genom att kidnappa hem henne till mig med felicia, fanny, josefine och alicia. vi bakade jordgubbstårta och grillade hamburgare. sen badade vi och körde volleyboll i poolen. mamma och pappa övergav mig på kvällen för att åka ut med båten och äta middag ute i skärgården. så bad fanny stanna kvar. vi gick och köpte pizza och bosatte oss ute i sommarkvällen- och natten med dem, ostbågar, popcorn, choklad och musik. tog ett nattdopp och kollade på dear john. idag har det varit äckligt varmt ute. 33 grader i skuggan. galet. möttes av en vägg utav värme när man steg ut utanför dörren. badade med grannarna först för att sedan bli sällskapad av rasmus, mattias, olle, chrille, jocke och mikaela. vi badade, chillade gaaalet och körde volleyboll. nu ikväll var jag över till amanda med josefine och kollade vm-finalen och åt tårta. vi har skrikit oss hesa(re) med hejaramsor och ännu högre när spanien vann. gick hem i den sommarnatten med smärtsamt bra musik i öronen.

livet är helt okej just nu.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback