What Do You Do


[bilder snodda från keis]


Jag sitter och hostar i min säng. Jag hostar så att jag får ont. Det här är resultatet av två svinkalla kvällar/nätter i rad och skrikande och sjungande till konserter fyra dagar i rad. Men fan - det var så jävla värt det. Borlänge, vi ses igen om ett år.

Och tänk, just nu känns livet bra igen. Den där stora stenen som legat och tryckt över mitt bröst i flera månader har äntligen släppt. Allt har ordnat sig någorlunda och den där stunden av att känna "allt är bra igen", som man aldrig tror ska komma när man mår som värst, har äntligen kommit igen.

Imorgon kommer Alicia och Fanny. Vi ska bada, sola och mysa. Kommer bli bäst. Sen på kvällen ska vi till Stuvsta hem till Simon och träffa lite folk. Kommer också bli bäst. Har saknat att ha folk omkring mig hela tiden idag, känns så konstigt att vara ensam. Jag tar ikapp det imorgon!

Nu ska jag sova. pusspusspusspuss. Jag har glömt att nämna hur otroligt mycket jag saknar min bästa vän och bloggkollega i bloggen, men det gör jag! Hela tiden, varje dag tänker jag på henne. KOM HEM NU DIN FIS!!♥


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback