iPhone 4G


Den vita ska bli min. Så är det bara.
Den nya iPhone 4G presenterades ju för någon kväll sedan och den verkar ju vara helt awesome! Har gått och suktat efter en iPhone ett bra tag nu och egentligen tycker jag att den första modellen är ganska så mycket snyggare med designen men mjukvaran är så himla mycket bättre. Drägglar vid bara tanken, höhö. Ibland är jag en riktig tekniknörd när det kommer till vissa saker... I Juli min älskling ska du finnas i mina händer! [jag kan ju hoppas i alla fall hehe]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får du slita lite mer för födan!

2010-06-10 @ 21:23:53
Postat av: Kebab Emilia

lol

2010-07-29 @ 21:56:26
URL: http://britterlol

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback